CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Blog Archives - CityCallCenter

Vores telefonpolitik

Posted by Pouline Mangaard in Tips og tricks

  Alle virksomheder bør – efter vores mening – have en telefonpolitik. Altså en guide for hvordan virksomheden ønsker at telefonbetjeningen skal foregå. Her er nogle af de ting du bør overveje: – Hvad siger I når I svarer telefonen? (I skulle gerne sige det samme, f.eks. “Velkommen til <firmanavn>, du taler med <fornavn>”) – […]

Arbejdsglæde; Sådan! – Del II: Fejr succeserne!

Posted by Pouline Mangaard in Arbejdsglæde, Et indblik i call center verdenen, Tips og tricks

Denne post er 2. del i rækken omhandlende hvad vi i CityCallCenter gør, for at motivere vores medarbejdere og skabe arbejdsglæde. Vi blev – som eneste call center i Danmark – kåret blandt Danmarks Bedste Arbejdspladser 2016 af Great Place To Work. Fejr succeserne! Her vil den skarpe kritiker allerede sidde og tænke “åh gud, […]

Så let viderestiller du din telefon

Posted by Pouline Mangaard in Tips og tricks

  Glem alt om komplicerede menufunktioner eller endnu værre; ventekøen hos telefonselskabet! Der findes en række funktioner som du selv super let kan taste på din telefon, og så viderestilles dine opkald helt af sig selv. Og hvis du ikke længere ønsker at viderestille, er det endnu lettere at fjerne viderestillingen. Oversigt over viderestillingsfunktioner: Viderestil […]

Hvad er et call center?

Posted by Pouline Mangaard in Et indblik i call center verdenen

Et call center er en afdeling eller en virksomhed, der håndterer store mængder telefonopkald, enten udgående (outbound call center) eller indgående (inbound call center). Et outbound call center har typisk aktiviteter indenfor telemarketing, analyser og fundraising. Et inbound call center er typisk telefonservice såsom omstillingsbord og kundeservice. Vi i CityCallCenter er et såkaldt inbound call […]

Er vikarer i receptionen overhovedet pengene værd?

Posted by Pouline Mangaard in Blog

“Er receptionisten syg igen? Det var dog typisk… og så lige nu, hvor du har så ekstraordinært travlt! Nåh, men xx (indsæt efter eget ønske: bogholderen, praktikanten, sælgeren, piccolinen) kan vel bare rykke ud i receptionen og lige svare de opkald og tage imod de gæster der måtte komme…” Lad nu være! Der kommer ikke […]