CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Blog Archives - CityCallCenter

Er vikarer i receptionen overhovedet pengene værd?

Posted by Pouline Mangaard in Blog

“Er receptionisten syg igen? Det var dog typisk… og så lige nu, hvor du har så ekstraordinært travlt! Nåh, men xx (indsæt efter eget ønske: bogholderen, praktikanten, sælgeren, piccolinen) kan vel bare rykke ud i receptionen og lige svare de opkald og tage imod de gæster der måtte komme…” Lad nu være! Der kommer ikke […]

We did it! Blandt Danmarks bedste arbejdspladser 2016!

Posted by Pouline Mangaard in Arbejdsglæde, Blog

Det er helt vildt! Tirsdag aften blev CityCallCenter kåret til en af Danmarks bedste arbejdspladser 2016 ved en stor event i Cirkusbygningen… jeg har lige skulle sunde mig et par dage. 🙂 Jeg startede ikke CityCallCenter for at tjene styrtende med penge eller få indfriet ambitioner om magt og vælde, men blot for relativt ydmyge […]

Alternativer til den udskældte telefonsvarer

Posted by CityCallCenter in Blog

              Den automatiske telefonsvarer… en skøn herlighed, et nødvendigt onde eller er det i alt sin skønne enkelhed bare djævlens værk?  De fleste bliver irriterede, når de hører en automatisk telefonsvarer – men omvendt kan man også blive frustreret hvis den mangler, hvis linjen bare ryger ud efter et klik. […]

Telefonsvarer: Er den kun skadelig for kundeservice?

Posted by CityCallCenter in Blog

3 trin til bedre kundeservice, når du bruger automatisk telefonsvarer Ja, du gættede det… dette er ikke en lovprisning af den automatiske telefonsvarer (herunder tast-selv-menuer) og den endeløse frustration, den f orårsager. Man kunne jo næsten fristes til at kalde den for en anti-kunde-fastholdelses-enhed… Af de uendelig mange årsager der er til at hade telefonsvareren, […]

Ferie – Iværksætterens største frygt og vores glædelige gensyn!

Posted by Anne Marie Queseth in Blog

Når sommeren melder sin ankomst, vælger mange virksomheder velfortjent at trække stikket for en stund. Men som iværksætter er det tæt på umuligt at trække stikket og overlade sin virksomhed (lille baby) helt til sig selv. Mareridt om kunder, der ringer desperat og uhæmmet uden at vide besked, vækker dig nat efter nat, og ferien ender […]

Fra akavet afvisning til ”win-win”-situation – 3 simple teknikker til at afvise en sælger

Posted by CityCallCenter in Blog

Vi kender det alle sammen. Telefonen ringer, man løfter røret, besvarer opkaldet, og opdager til sin absolut ikketilstedeværende overraskelse, at det er en sælger, der har forvildet sig hen på ens telefonlinje. Suk … Med min stilling, hvor man hver dag tager telefoner for en række virksomheder, så kender man det bare liiiiiiiiiidt bedre. Flere […]

Mandage på Hammerensgade

Posted by CityCallCenter in Blog

Jeg vandrer hver morgen gennem Københavns stræder. Går forbi de rødbelagte murstenshuse, når enden af Store Kongensgade og drejer op mod Østerbro Station. Jeg ser smukke Nyboder på min venstre side og drejer op til højre ad Hammerensgade. De store trædøre åbner sig for mig, og jeg forsikrer mit dovne jeg om, at trapperne selvfølgelig […]

Hvor svært er det lige….

Posted by CityCallCenter in Blog

Som callgirl bliver man evigt og altid irriteret over andre virksomheders telefonservice eller mangel på samme. Den evindelige kø, umulige tast selv menu, dårlige ventemusik og så endeligt medarbejderen, som lyder uoplagt, forvirret eller ligefrem uintelligent. Man undrer sig over hvilken screening proces de ansætter efter og hvorfor dælen den pågældende person ikke er blevet […]