CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
FAQ ADRESSESERVICE - CityCallCenter

FAQ ADRESSESERVICE

Hjælp til adresseservice – FAQ

Hvad sker der, hvis mine kunder spørger efter mig på adressen?

Så vil vi venligt forklare dem, at du desværre ikke er at træffe lige nu, men at vi kan tage imod besked til dig.

 

Kan jeg få skilt uden på døren?

Det er desværre ikke muligt at få skilt på gadeniveau (vores udlejers regler). Der er dog et skilt hvor der står at der bor flere virksomheder på adressen.
Men du kan få et messingskilt med dit firmanavn udenfor hoveddøren her på 2. sal. (Det koster et engangsbeløb á 1.000,- kr.)

 

Skal jeg så skrive c/o CityCallCenter på min adresse?

Nej. Din adresse vil være: <firmanavn>, Hammerensgade 1, 2. sal, 1267 København K.

 

Hvad gør I med min post?

Når vi modtager den, bliver den datostemplet og ekspederet videre til dig efter aftale.

 

Kan jeg selv komme og hente min post?

Ja, det er du altid velkommen til. I så fald skal du ikke betale videreforsendelsesomkostninger.

 

Hvad koster AdresseService?

AdresseService alene koster 779,- kr./måned.
Hvis det er som tillæg til en telefonservice, koster det 320,- kr./måned.

 

Hvad koster det at få sendt posten?

Med PostDanmark: Vi samler din post i en kuvert (den koster 5,- kr.). Dertil kommer porto + 10 %. (til gengæld er frankeringen lav, da vi har frankeringsmaskine)
Scan + mail: 4,- kr. pr. side
Fax: 1,- kr. pr. side
Fragtmænd/kurér: Deres fragtpris + 10 %

 

Kan jeg etablere flere firmanavne på samme aftale?

Ja. Det koster 305,- kr. pr. ekstra firmanavn pr. måned.

 

Hvordan foregår afregningen?

Vi sender dig en faktura medio hver måned. Den bliver trukket automatisk via PBS d. 1. i måneden efter.

 

Hvor lang tid opsigelse er der?

Løbende måned + 2 måneder

 

Hvordan opsiger jeg samarbejdet?

Du sender os en opsigelse skriftligt, enten pr. post, e-mail eller fax. Vi bekræfter modtagelsen skriftligt 1-2 dage efter.