CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
FAQ Telefonpasning - CityCallCenter

FAQ Telefonpasning

Hjælp til telefonpasning – FAQ

Etablering

Hvor hurtigt kan jeg starte?

Så hurtigt som du kunne tænke dig (det kræver blot en hurtig underskrift + hurtig betaling)

Hvad koster etablering?

En måneds depositum + oprettelse af telefonlinje (380,- kr.)
Se prislisten for yderligere oplysninger.

Kan jeg prøve det gratis og uforpligtende?

Ja, du kan prøve det gratis i 14 dage 
Det er helt uforpligtende og koster ikke en krone.

Læs mere om telefonpasning her

 

Viderestilling

Skal jeg skifte hoved telefonnummer, hvis jeg får telefonpasning hos CityCallCenter?

Nej. Du kan lave en viderestilling på dit eksisterende telefonnummer, så det er det vi svarer (det skal viderestilles til et telefonnummer hos os). Men du kan også benytte det telefonnummer du får hos os som dit hovednummer, hvis du ønsker det.

Er der flere forskellige viderestillingsfunktioner?

Ja, men om dit telefonanlæg eller service understøtter dem, skal du undersøge hos din supportør/leverandør. De fleste mobiltelefoner har en viderestilling eller omstillingsfunktion under indstillinger, så de er rimelig lette at sætte op.

Som udgangspunkt findes der 3 viderestillingsfunktioner, der kan være etableret særskilt eller sammen:
1. Viderestilling af alle opkald
2. Viderestilling ved optaget
3. Viderestilling ved intet svar

Kan man viderestille flere telefonnumre til CityCallCenter?

Ja, du kan viderestille så mange du har lyst til. Altså både mobiler, hovednummer, direkte numre m.fl. Vi fakturerer efter hvor mange opkald vi modtager til dig og ikke efter hvor mange forskellige numre de kommer fra.

Kan CityCallCenter sørge for viderestillingen, så de kan svare mine telefoner?

Nej, det er kun dit telefonselskab eller leverandør af telefonanlæg, der kan det. Men CityCallCenter kan eventuelt hjælpe dig med at bede din leverandør sørge for det.

 

 

Service på daglig basis

Er det altid den samme, der svarer min telefon?

Nej, men oftest. Du får din ”egen” receptionist, som opkaldene typisk vil blive routet til. Det er kun hvis hun er optaget, at opkaldene vil blive routet til andre. Typisk vil omkring 80 % blive besvaret af din receptionist.

Kan I besvare FAQ’s eller kun stille om og tage imod besked?

Vi kan godt hjælpe dine kunder i lettere omfang. Vi kan f.eks. henvise til forhandlere, guide ud fra en produktliste, tage imod ordrer eller lignende. Men tal med os om omfanget, så kan vi sammen finde et niveau, der vil være passende for alle parter.

Kan jeg bruge jeres telefonnummer som min virksomheds hovedtelefonnummer?

Ja. Du får et telefonnummer hos os (3398 xxxx) som du skal viderestille til, for at vi kan besvare dine telefonopkald. Det telefonnummer er du velkommen til også at bruge som officielt hovednummer. (Det er dog vigtigt at notere, at det er en del af vores nummerserie, så hvis du opsiger samarbejdet vil du ikke have mulighed for at tage det med dig)