CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Virtuelt kontor – Lej et virtuelt kontor her - CityCallCenter

Virtuelt Kontor

Et virtuelt kontor kan sammensættes af flere forskellige services

En attraktiv adresse kan højne din virksomheds image, og derfor vælger mange af vores kunder at dele adresse med os. Hvis du vælger os som dit virtuelle kontor, er det en billigere og lettere løsning, end hvis du selv skal til at oprette et kontor i hjertet af København.

Dit virtuelle kontor kan eksempelvis bestå af telefonpasning, e-mail-service og adresseservice. Det vil betyde, at I får tilknyttet en smilende receptionist inde hos os, som sørger for at besvare og jonglere med jeres opkald i et aftalt tidsrum. Er i optagede, sender hun beskeder, og er I til at få fat på, så viderestiller hun opkaldene. Jeres post vil blive modtaget i vores reception, og her vil vores dygtige receptionister sørge for at scanne, faxe, videresende eller maile informationer om den post, som vi har modtaget til jer. Vi kan derudover agere fysisk adresse for dig, så du bedre kan screene hvem, der skal kunne komme i kontakt med dig og din virksomhed.

Det kan altså være en fordel for dig at lade os agere dit virtuelle kontor frem for at oprette et fysisk kontor selv. Du får et virtuelt kontor et ønskværdigt sted, men til en overkommelig pris og uden et energiforbrug.

Hvorfor vælge denne løsning?

I nogle brancher er virksomhedens signalværdi alfa og omega, og derfor kan det være vigtigt, at den officielle adresse er placeret centralt.

Selvom en attraktiv adresse objektivt set ikke burde betyde noget for kunden, så højnes kvaliteten og seriøsiteten af din virksomhed i mange kunders øjne, hvis din placering er attraktiv. Det kan sågar i nogle tilfælde være årsag til, at en kunde vælger dig frem for en af dine konkurrenter.

 

For mange iværksættere kan det være fristende at bruge sin privatadresse som firmaadresse. Det kan dog være forbundet med risici, da uønskede personer da kan møde op i privaten, hvornår end, de finder bekvemt (og det er selvfølgelig aldrig, når det passer dig). Ved at benytte os som dit virtuelle kontor, undgår du disse konflikter, men får stadig information om, hvem der ønsker at træffe dig.

Individuel løsning

Du har mulighed for at sammensætte dit virtuelle kontor, som du har brug for og ønsker. Alle vores løsninger er skræddersyet, så du kan eksempelvis til en overkommelig pris drage nytte af en pakkeløsning, hvor du benytter dig af vores adresseservice og telefonpasning.

 

Kontakt os endelig for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig.
Skal du have gratis hjælp til hvordan din virksomhed kan sende de rigtige signaler, så læs vores gratis guide her.

Priseksempel
BeskedService Str. B inkl. op til 60 opkald/måned (903,- kr./måned)
AdresseService som tillæg til telefonpasning (320,- kr./måned)
Etablering: 1 måned depositum + oprettelse af tlf.linje (380,- kr.)
Telefonabonnement pr. kvartal (288,- kr./kvartal)
Evt. omkostninger i forbindelse med videreforsendelse af post
 
I ALT UNDER 1.500,- KR. PR. MÅNED FOR EN PROFESSIONEL
RECEPTIONIST OG EN EKSKLUSIV ADRESSE I KØBENHAVN.

Kontakt os på telefon 80 20 20 29 for at høre mere om mulighederne, eller

Kontakt os her