CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Om os - CityCallCenter

Om os

Hvem er CityCallCenter?

Vi tror på, at vi ved at gøre arbejdspladsen så attraktiv som muligt, sikrer at vores service bliver af højest muligt kvalitet. Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv og vi prøver altid at behandle dem derefter.

Derudover er vigtige værdier hos os personlighed og integritet. Det er vigtigt for os, at vi har en rigtig god arbejdsplads, hvor mennesker er søde, sjove og positive.

Alle kan svare telefoner. Men alle kan ikke gøre det med et smil – hver gang. Derfor bruger vi rigtig mange ressourcer på, at opretholde en god stemning og tone, samt at rose og værdsætte vores medarbejdere. Det er sket mere end én gang, at vi har opsagt en kunde, der havde telefonpasning, fordi deres kunder simpelthen var for sure – det går udover arbejdsglæden og så er prisen for høj.

Det kan vi:

Call Center – CityCallCenter er først og fremmest et Call Center og ovenikøbet et der har åbent 24/7/365. Vores speciale er inbound telefoni, dvs. at vi svarer indgående telefonopkald og behandler dem efter aftale. Vores fornemmeste opgave er, at yde vores kunders kunder en god service hvad enten det er ved at viderestille opkaldet, registrere beskeder og videresende dem eller yde tungere kundeservice såsom tidsbestillinger, svare spørgsmål om leveringstid og lignende.

Telefonpasning – Der er i dag flere og flere virksomheder, der ikke har ressourcer til at håndtere alle indgående opkald fra kunder. Det er der CityCallCenter træder til og tilbyder telefonpasning. Dette er en nem og god måde at håndtere kunder på i virksomheder, hvor de primære ressourcer er mere værdifuldt lagt på andre kerneområder.

Telefonservice – Hos CityCallCenter er der blevet udviklet en dedikeret telefonservice. Det vil sige, at hver virksomhed, der benytter telefonservice hos CityCallCenter får tilknyttet en fast receptionist der netop kender din virksomhed. Dette skaber tillid og loyale kunder, der vender tilbage igen og igen, og i flere tilfælde kommer vores telefonpiger til at kende flere loyale kunder ganske godt. Dette er noget vores kunder er meget glade for, at vores telefonpiger ikke bare betragter telefonservice som en bureaukratisk opgave, der blot skal overstås, men som noget der er sjovt og skal gavne både den interne arbejdsglæde såvel som kundens tilfredshed.

E-mail og chat – Ligesom telefonopkald kan det være svært at nå alle sine skriftlige henvendelser. Her tilbyder CityCallCenter også sin service og kan assistere med håndtering af alle henvendelser efter forudgående aftale.

AdresseService – Flere af vores kunder har brug for en adresse i det indre København. CityCallCenter tilbyder, med sin beliggenhed i den mest eksklusive del København K kun 5 minutters gang fra Kongens Have, Den lille Havfrue og Trianglen, en attraktiv mulighed for din virksomhed.

Mødelokaler  – Vi har 3 flotte mødelokaler, der kan bookes på timebasis af såvel eksisterende kunder som alle andre. Især indgangspartiet gør indtryk; man bliver mødt af stuk, marmor og messing og dernæst et par søde piger i receptionen på 2. sal.

VikarService – Vi er rigtig gode til det med kundeservice og deler gerne vores succes med vores kunder, idet vores kompetente personale kan bookes som vikarer til reception, kundeservicefunktioner og lignende.

Kig endelig dig omkring på vores site og tøv endelig ikke med, at kontakte os, hvis vi kan gøre noget for dig.

Velkommen hos CityCallCenter!

PM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pouline Mangaard
Stifter og direktør