CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Beskedservice – Vi tager imod dine beskeder - CityCallCenter

BeskedService

BeskedService

Hvem tager din telefon, når du sidder i møde? Hvem sikrer, at dine kunder ikke ryger på telefonsvareren, men får en personlig, levende stemme i røret, selv når du er optaget? Hvem sørger for, at du med ro i sindet kan slappe af og ikke går glip af potentielle kunder, når du i din ferie daser på en strand i Thailand? Hvis ingen, så frygt ej – hjælpen er nær!

En af vores mange løsninger hos CityCallCenter er BeskedService. Det betyder, at opkaldene ryger ind til os, når din egen telefon er optaget, hvad end det er fordi, den er slukket, optaget af et andet opkald, eller at du blot lader et opkald flyve vores vej. I al sin enkelthed besvarer vi altså din telefon, når du ikke selv har mulighed for det.

Du kan altså trygt lade telefonen hvile, når dens ringen ikke passer dig, vi er altid klar til at være din back-up, når du har brug for aflastning på telefonen.

I praksis tilkobles din virksomheds hovednummer vores system, og herefter kan du frit vælge, hvornår du selv ønsker at løfte røret, og hvornår du vil lade os om opgaven. Lader du opkaldet fare, så vi besvarer opkaldet, modtager du kort efter en mail med oplysningerne om, hvem der ringede, og hvad vedkommende havde på hjertet. Udover at mailsene fluks kommer flyvende til dig, er vi stolte over at have en hurtig svartid på telefonen. Der går gennemsnitligt kun 7 sekunder, før vores kunders kunder får en af vores dygtige, smilende receptionister i røret.

Facts om din BeskedService
1. Alle opkald besvares hurtig af en glad stemme.
2. Gennemsnitssvartid: 7 sek.
3. F.eks., 60/opkald om måneden 903kr (+etb. & tlf.ab.).
4. “Din” receptionist svarer 80% af opkaldene.

Egen receptionist

I CityCallCenter sætter vi en personlig og velkendt oplevelse for vores kunders kunder højt. Alle vores receptionister har smil i stemmen og er imødekommende over for de personer, som ønsker kontakt med dit firma.

Det er meget vigtigt for os, at det ikke for hvert opkald er en ny receptionist, der besvarer telefonen, og derfor får din virksomhed tilknyttet egen receptionist hos os. Receptionisten vil tage imod ca. 80 % af de opkald, som vi modtager til jer, og på den måde sikrer vi, at man møder kontinuitet i henvendelsen til jer gennem os. Derudover har jeres personlige receptionist et ekstra godt kendskab til jeres virksomhed, og hun kan sikre personlighed og genkendelighed for jeres kunder.

Når din virksomheds opkald lander hos os, besvarer vi selvfølgelig opkaldet med en velkomsthilsen, som du vælger. Receptionisten kan herudover i vores systemer se alle jeres medarbejdere på en liste og på den måde, kan du betragte os, som en forlængelse af dit firma.

Din receptionist taler med kunden, tager omhyggeligt i mod relevante informationer og sender beskederne videre til dig, så du kan tage dig af dem, når det passer dig.

 

Individuelle løsninger

BeskedService kan rent praktisk fungere på flere måder. Det kan både fungere ved, at opkaldene viderestilles til os efter 2-3 ring uden svar, eller det kan foregå ved, at opkaldene kommer direkte ind til os. Du kan viderestille til os, som du får behov for – det er op til dig, hvornår du selv vil svare, og hvornår vi skal varetage det for dig. Nemt og fleksibelt!

Prøv vores BeskedService gratis og uforpligtende i to uger – se mere her

 

Så nemt er det at komme i gang:

  1. Send os informationer til oprettelse af 1 måneds gratis prøveperiode
  2. Viderestil jeres hovednummer til det telefonnummer I får herinde.
  3. Så kører det!

 

 

 

Gaarde Rengøring

Det fungerer super godt

Hej. Jeg har brugt CityCallCenter i over 15 år og det fungerer bare. De er altid super søde og venlige overfor mine kunder. Så tag rolig kontakt til Dem.

- Gaarde Rengøring ApS, Martin Gaarde