CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Omstillingsservice – Hurtig omstilling - CityCallCenter

OmstillingsService

omstillingsservice
Hvordan oplever dine kunder det at ringe til dit firma?

Forestil dig at:

Check de bliver mødt af den samme imødekommende receptionist.
Check de føler sig husket og genkendt
Check telefonen bliver besvaret hurtigt af en smilende og venlig stemme
Check de bliver stillet rigtigt om første gang

 

OmstillingsService

Med vores OmstillingsService sikrer du dig, at dine kunder mødes af den samme gode oplevelse hver gang, de ringer til din virksomhed. En venlig, imødekommende stemme sørger for at viderestille opkaldene til den afdeling eller den af dine medarbejdere, som kunden ønsker at tale med. Hvis ingen svarer på telefonen, sendes der i stedet en besked afsted med information om opkaldet. Med os ved telefonrøret sikrer du en god, rar og hurtig service for dine kunder.

Egen receptionist

Når du starter med en omstillingsservice hos os, får du samtidigt tilknyttet en fast receptionist. Denne receptionist vil have et særligt godt kendskab til din virksomhed, og hun vil fungere som jeres kontakt i tilfælde af sygdom, ferie eller ønske om ændringer. Hun vil tage imod ca. 80% af opkaldene til jer, og på den måde, oplever vores kunders kunder en genkendelighed og en personlig håndtering. Hos os er service i højsædet, og derfor er det vigtigt for os, at vi ved, hvad vi taler om og kender til de virksomheder, som vi besvarer opkald for. Derfor prioriterer vi også møder mellem den primære receptionist og din virksomhed, så vi er opdateret og kan hjælpe jeres kunder bedst muligt.

Opkald vil som udgangspunkt blive besvaret i tidsrummet kl. 8-17 i hverdagene, men der er også rig mulighed for selv at bestemme, hvornår vi skal besvare opkald for dig. Der er mulighed for at få besvaret opkald døgnets 24 timer 365 dage om året. Desuden kan vi ud over opkald på dansk også administrere opkald på engelsk og tysk.

Professionel håndtering af beskeder

Naturligvis modtager du dine beskeder direkte og på den måde, som du ønsker. Vi kan levere beskeder til dig via telefon, sms, e-mail eller fax. Din receptionist hos os vil være omhyggelig, så du kan være sikker på, at du modtager korrekte beskeder og lige præcis de informationer, som du behøver for at arbejde videre med beskeden.

Som udgangspunkt inkluderer vores service navnet på den, som har kontaktet dig, dato, tidspunkt, og hvordan personen kan kontaktes. Men der er som sagt også rig mulighed for at viderebringe kortere eller længere beskeder.

Giv dine kunder kontinuitet

Med vores OmstillingsService sparer du en masse tid og får mere energi til de arbejdsopgaver, som betyder mest for dig. Du kan koncentrere dig om dine og din virksomheds kernekompetencer og samtidigt trygt vide, at din primære receptionist besvarer virksomhedens henvendelser til UG!

Fremover vil Adam fra golf ikke længere vinde over dig, fordi di er ukoncentreret og skal svare telefonen. Din virksomhed vil være i helt trygge hænder, selv når du ikke er til stede, og du vil derfor kunne sætte din koncentration 100% hvor end, du lyster. Vi har altid tid til ringende kunder, så med vores OmstillingsService, kan du være sikker på, at der bliver taget godt hånd om dine kunder med en smilende og venlig stemme – hver gang de ringer.

Inden for den aftalte åbningstid vil ingen kunde ringe forgæves mere. For jer vil det føles som om, I har ansat en fast receptionist – det vil bare være meget nemmere og billigere.

Du er meget velkommen til at prøve vores OmstillingsService gratis i en måned.

 

Så nemt er det at komme i gang:

  1. Send os informationer til oprettelse af 1 måneds gratis prøveperiode
  2. Viderestil jeres hovednummer til det telefonnummer I får herinde.
  3. Så kører det!


button-36

 

Digital Cab

God service

Lever helt op til forventningerne og kan klart anbefales.

Mvh
Allan Beck Jensen, DIGITAL CAB ApS