CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Større virksomheder - Få receptionshjælp her - CityCallCenter

Større virksomheder

Kan din reception ikke følge med?

Genkender du et af disse tre scenarier som værende tilfældet i jeres virksomhed?

Citycallcenter_tlfpasning_stoerre_scenarie1 Citycallcenter_tlfpasning_stoerre_scenarie2 Citycallcenter_tlfpasning_stoerre_scenarie3


Optimér, effektivisér, få mere arbejds- og kundeglæde og dét til en brøkdel af prisen!

Det er jo ikke raketvidenskab… ved at lave en aftale om, at overflow fra jeres reception bliver viderestillet til CityCallCenter, undgår I alle de problemer der normalt er ved at drive en inhouse reception. Receptionisterne bliver aflastede og kunderne får en betydeligt bedre betjening. Og dét til en brøkdel af, hvad en fuldtidsreceptionist koster!

 

Hvad koster det?

Se vores generelle prisliste her eller ring til os på telefon 80 20 20 29 og få en uforpligtende snak om hvad det vil koste jer, med lige præcis jeres setup.

Kellogg’s Company

Det er vigtigt for os, at vore medarbejdere ikke behøver at være bundne til telefonen hele dagen. Da vi er underlagt relativt stabile sæsonudsving, er det nyttigt, at vi selv kan prioritere vores reception. Og så sparer vi i øvrigt en betydelig sum penge i forhold til, hvad det koster at have en receptionist ansat på fuldtid.