CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Reception - Telefonservice med receptionist - CityCallCenter

TelefonService

Telefonservice i samarbejde med CityCallCenter

TelefonService er mange ting. Det kan være den søde pigestemme i den anden ende, som gør alt for at hjælpe og supportere den kunde som er igennem på linjen. Men vi kender også den modsatte situation, hvor man får fat i en medarbejder som kan virke sur, grov og afvisende, og vi ved alle hvilken medarbejder man helst vil tale med.

Hos CityCallCenter har vi fokus på den gode telefonservice, som gør at kunderne hos virksomhederne kommer igen og igen. Det gør vi på følgende måder:telefonservice

Check Skaber tillid og tiltro til den pågældende virksomhed
Check Tillid og tiltro skaber loyale kunder
Check Kunders kunder som fortæller om de gode oplevelser
Check Kunder som med glæde lægger navn til at være kunde hos den pågældende virksomhed

 

Det andet scenarie er den sure telefonservice, som kan skræmme selv den mest tålmodige kunde ud af butikken. Medarbejdere der sidder i telefonservice, har en magt, som nogen af dem desværre undervurderer, og dermed skaber utilfredse og sure kunder. Kunder som på ingen måde anbefaler virksomheden videre til venner, familie mv. grundet den service de har oplevet. Her mister virksomhederne enorm loyalitet fra kundernes side.
Hos CityCallCenter har vi meget fokus på at vores medarbejdere ”smiler” gennem røret, derfor har vi kun de bedste og sødeste medarbejdere ansat til at yde den bedste telefonpasning. Inden vores telefonpiger besvarer opkald for kunderne, har vi en fast procedure for hvordan de bliver bedst rustet til at håndtere vores kunders kunder.

Hvad får du med telefonservice som kunde hos CityCallCenter?:

Check En fast medarbejder tilknyttet som “din” receptionist
Check Telefonpiger der kender din virksomhed og sikrer genkendelse
Check Telefonpiger der ved hvor de forskellige opkald skal stilles hen til

Har I vokseværk og kan ikke længere håndterer og sikre den bedste telefonservice til jeres kunders henvendelser, kunne det være en idé at outsource det til os hos CityCallCenter. Vores spidskompetence er netop at yde den bedste telefonservice, og give vores kunders kunder den bedste oplevelse hver gang.

 

Du kan kontakte os herunder med henblik på et uforpligtende møde, og sammen kan vi finde ud af hvad dine behov er. Vi glæder os til at høre fra dig.

Lad os hjælpe