CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Tilhængere af rigtig god kundeservice bliver ofte mødt af store udfordringer når de prøver at tage nye initiativer eller ændre deres virksomheds tilgang til det. Det er ofte ikke lige så let at se værdien af ​​gode kundeoplevelser som det er at se ROI for andre investeringer. Dog er kundeoplevelsen utroligt værdifuld.

Kundeserviceeksperten Blake Morgan udgav fornyligt denne liste med argumenter man kan bruge overfor nej-sigerne i organisationen og jeg syntes at den var så god, at jeg har tilladt mig at oversætte den til dansk og dele den med dig. Værsgo’ – der er flere yderst interessante tal i blandt.

50 statistikker, der viser værdien af ​​gode kundeoplevelser for din virksomhed

 

Vil du følge med i vores løbende tanker og research om kundeservice, så smid din mail ind i loopet af kundeservicemails fra os, udsendes max 1-2 gange pr. måned. (Naturligvis uden salgsindhold. Det ville bare være dårlig stil)

 

Ja tak – opdater mig om kundeservice