CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

CASE:

Et mellemstort advokatkontor i provinsen ville gerne spare de dyre lønomkostninger til deres to receptionister, samt den uro det gav hver gang de var ramt af sygdom, ferie, kurser etc.

De tog derfor kontakt til et call center og fik i løbet af 2 timer et komplet setup, så de ikke alene kunne håndtere alle indgående opkald på hovednummeret, men også tage besked på de direkte opkald, som medarbejderne ikke selv nåede.

Når virksomheden fik gæster, tog advokatsekretærene sig pænt af dem. Noget de i øvrigt gjorde alligevel, når receptionisterne var fraværende og som de godt kunne lide. Det var her de fik sat ansigt på klienterne.

  • Virksomheden sparede omkring 54.000 kr. pr. måned i lønomkostninger
  • Deres opkald blev svaret 10 sekunder hurtigere
  • De mistede 40% færre opkald
  • Advokaterne var mere effektive fordi de nu havde en mail liggende hver gang de havde et ubesvaret opkald, hvor de før skulle bruge tid på at aflytte en telefonsvarerbesked – hvis der overhovedet blev lagt en (hvilket statistisk kun sker ca. 20% af gangene)

 

Læs mere om hvordan omstillingsbord-funktionen fungerer hos CityCallCenter her.