CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Denne post er 3. del i rækken omhandlende hvad vi i CityCallCenter gør, for at motivere vores medarbejdere og skabe arbejdsglæde. Vi blev – som eneste call center i Danmark – kåret blandt Danmarks Bedste Arbejdspladser 2016 af Great Place To Work.

 

Gør en forskel

 

Alle mennesker har brug for at føle at de gør en forskel. En forskel for sig selv, for sine kollegaer, for sin familie, for sine venner.

Vores medarbejdere er unge mennesker, typisk bliver de ansat med en frisk studenterhue på hovedet og selvom iver og humør er højt, er de meget unge og meget skolede. Det er de færreste der, når de starter hos os, formår selv at tage ansvar udover hvad stillingsbeskrivelsen indebærer som minimum. Alligevel vil de enormt gerne have mere ansvar og gøre en forskel for teamet, kunderne og virksomheden som helhed og derfor er det naturligt for os at tænke ind i alle processer på alle plan, om der er opgaver vi kan uddelegere til vores telefonpiger.

En kundes uventede shitstorm gav pludselig overarbejde – men se lige hvor pænt pigerne tog det! (Ja okay, pizza på firmaets regning hjalp da… ;-))

Selvom de er verdensmestre til at multitaske, og selvom arbejdsdagen faktisk er temmelig varierende både i travlhed og indhold, da de svarer telefoner for mere end 200 forskellige virksomheder, så er det alligevel rigtig rart med en pause engang i mellem. En pause hvor de kan tænke på noget andet.

Arbejdsopgaverne som uddelegeres fra os i ledelsen til “pigerne på gulvet” er f.eks. indkøb, oplæring, lettere salg, med-arrangør af sommerfest og julefrokost, ansvarlig for logistik omkring frokostordning (som en del af vores kontorlejere melder sig til og fra), koordinering med fotograf, når der skal tages nye billeder, scanning af bilag osv osv osv.

Indholdet i arbejdsopgaverne betyder ikke så meget, men at vi får dem overdraget på en god måde til medarbejderen gør. Det er vigtigt at vi sikrer os at de har forstået opgavens formål, hvordan de skal løse den og ikke mindst hvorfor det gør en forskel. For i bund grund er det et spørgsmål om at de føler sig vigtige og som en signifikant del af virksomheden.

Hvad med jer? Hvad gør I på din arbejdsplads for at få medarbejderne til at føle sig vigtige og at de har arbejdsglæde?

Se vores andre indlæg om hvad vi gør for at skabe masser af arbejdsglæde:

Del I: Hold fri, når du har fri

Del II: Fejr successerne!