CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Udfordringen

Webshop havde en udfordring; de kunne ikke følge med deres egen succes.
 
Webshoppen var vokset støt på de første 3 år og senest var nyt og lækkert lagerhotel sat op, med præcis og effektiv plukning, pakning og forsendelse af varer. Der var langt færre udfordringer med klager over forkerte varer, forsinket levering og lignende. Og det var jo rigtig fint.
 
Men ejerne brugte al deres tid på at håndtere kundehenvendelser i stedet for at videreudvikle forretningen. Det betød at de begyndte at kunne se en stagnation i indtægterne, der ellers havde steget støt.
 

Outsourcingen

Derfor kontaktede de et eksternt call center. De havde brug for hjælp med at håndtere de mange kundesager, på en god og fleksibel måde. De havde haft dårlige erfaringer med et par kedelige personalesager og ville gerne være fri for ansatte.
 
Deres bekymringer om hvorvidt call centeret nu ville kunne hjælpe deres kunder viste sig at være ubegrundede. Med dygtighed satte deres to primære agenter sig ind i deres setup, systemer, varer etc.
 
Den første måned krævede indkøringen lidt ekstra, men herefter gik det strygende.
 
Deres kunder fik hurtigt og effektivt svar og mere end 90% af henvendelserne kunne call centeret tage sig af ved hjælp af bl.a. prædefinerede responses til skriftlige henvendelser, scripts og en veldefineret FAQ liste til de telefoniske henvendelser.
 
De sidste 10% var af så speciel karakter, at virksomheden selv var nødsaget til at tage affære.
 
Alting blev veldokumenteret og kategoriseret, så ejerne havde et godt afsæt til at optimere yderligere og vælge den retning forretningen skulle gå, baseret på data fremfor følelser.
 
Deres online ratings steg i løbet af de første tre måneder med omkring 25% (på nye anmeldelser), men det bedste var at ejerne kunne koncentrere sig om det de syntes var sjovest og det de var bedst til: videreudvikling og strategi.
 
—————————–
 
Er du interesseret i mere viden omkring ROI på god kundeservice, så se vores artikel om emnet her.
Vi sender 1-2 gange om måneden en mail med inspiration omkring verdenen af kundeservice, hvad er nyt og hvordan arbejder man bedst med det. Mailen kan tilmeldes her.