Telefonbesvarelse i callcenter

Din callcenter samarbejdspartner

Professionel telefonservice og kundeservice – døgnet rundt.

Callcenter produkter

Telefonpasning med BeskedService

Beskedservice

Vores callcenter besvarer jeres telefonopkald

Læs mere
Callcenter med omstilling

Omstillingsservice

Vi agerer jeres virtuelle omstillingsbord

Læs mere
Outsourcing af kundeservice til eksternt callcenter

Kundeservice

Skræddersyet outsourcing af jeres kundeservice

Læs mere
Vores callcenter er åbent døgnet rundt

24/7 Telefonservice

Vi varetager jeres kritiske døgntelefoner

Læs mere
Callcenter baggrund
Callcenter baggrund

Hvorfor vælge et samarbejde med CityCallCenter?

Fra telefonpasning for enkeltmandsvirksomheder til komplet outsourcing af kundevendte forretningsprocesser

Telefonpasning checkmark

Professionel kundeservice

For os er jeres kunder i centrum. Vores mål er at sørge for, at jeres kunder får en positiv oplevelse, hver gang de ringer til jeres virksomhed.

Telefonpasning checkmark

Håndplukkede medarbejdere

Vores team er sammensat af profiler og specialister inden for kundeservice, og vi prioriterer vores kollegaers velvære højt.

Telefonpasning checkmark

Menneskelige egenskaber

Hele vores team har ekspertise i at konversere med alle slags mennesker og er udstyret til at kunne håndtere stressede situationer.

Få kontinuitet, ro og tryghed

Telefonpasning er vores absolutte spidskompetence. Vi er mennesker, der taler med mennesker – døgnet rundt. Vores hjælp kan gøre, at du aldrig mere går glip af et potentielt salg på grund af et mistet opkald. Vi håndplukker vores passionerede callcenter medarbejdere til at varetage jeres opkald, og er trænet i at varetage alle typer henvendelser, fra sælgere og samarbejdspartnere til eksisterende og potentielle nye kunder.

telefonsamtale i callcenter

Kellogg’s Company

“Det er vigtigt for os, at vore medarbejdere ikke behøver at være bundne til telefonen hele dagen. Da vi er underlagt relativt stabile sæsonudsving, er det nyttigt, at vi selv kan prioritere vores reception. Og så sparer vi i øvrigt en betydelig sum penge i forhold til, hvad det koster at have en receptionist ansat på fuldtid.”

kundelogo

Kellogg’s Company

Vores callcenter står til rådighed døgnet rundt

Vi sidder klar ved telefonerne 24/7 – 365 dage om året. Vi er her for at hjælpe og kan enten besvare jeres overflow, passe telefonen under ferie, sygdom eller indgå en fast aftale. Vores team af dygtige receptionister besvarer alle dine opkald ud fra et aftalt script. Alt efter hvilken aftale du indgår med os, så lægger vi gerne en besked, videresender, omstiller eller servicerer den person der ringer.

telefonservice døgnet rundt
Kvinde taler i telefon med callcenter

Om vores kundeservicecenter

Vi taler med mennesker. Det har vi gjort i callcenteret hver eneste dag siden 2002. Måske vi allerede har talt sammen, uden du ved det.

Telefonpasning checkmark

GDPR Compliant

Al data behandles efter gældende regler

Telefonpasning checkmark

+35 receptionister

håndplukket og professionelt trænet til at varetage jeres kunder

Telefonpasning checkmark

24 timers tilgængelighed

for jeres virksomhed – alle årets dage

Hvad koster det?

Vores standard abonnementsløsninger starter fra 495 kr. Prisen er afhængig af volume og kompleksitet af opgaven vi skal løse.

Prøv vores prisberegner og få et uforpligtende tilbud og prøveperiode.

Callcenter FAQ

Hvad er et call center?

Et callcenter er en virksomhed der håndterer ind- og udgående kommunikation for andre virksomheder, fx kundeservice, telemarketing eller teknisk support.

Hvad er telefonservice?

De mest almindelige produkter inden for telefonservices i et callcenter, er beskedservice, telefonomstilling, telefonsvarer og kundeservice.

 

 

 

Kan man outsource kundeservice?

Ja. Professionelle call centre tilbyder fuld eller delvis outsourcing af kundeservice for virksomheder.

 

Kan jeg prøve et callcenter gratis og uforpligtende?

Ja, vi tilbyder en trial periode hvor vi kan lære jeres virksomhed og kunder at kende. Læs mere om telefonpasning her.

Kan jeg søge et callcenter job?

Ja. Der er oftest både dagshold og deltidshold i call centre.

Se ledige stillinger her.

 

Nummer 1 callcenter på Trustpilot

Se alle vores anmeldelser her.

Vi er meget mere end et callcenter

I denne tekst kan du blive klogere på, hvordan vi hos CityCallCenter kan hjælpe netop din virksomhed med telefonpasning, enten i form af; beskedservice-, omstillingsservice- eller kundeservice / administrative opgaver.

Udover telefonpasning kan du booke mødelokaler, få et virtuelt kontor eller leje et fysisk kontor på vores adresse Hammerensgade 1, 2. 1267 København K.

Vi er et inbound callcenter for hele Danmark

Uanset hvor din virksomhed har beliggenhed i landet, så kan du være fortrøstningsfuld da vi står til rådighed i dit område. Selvom vi har beliggenhed i København i Region Hovedstaden, så er der ikke noget der forhindre os i, at agere call center for virksomheder, der har adresse i alle landets øvrige regioner og byer.

Har din virksomhed eksempelvis adresse i Aalborg i region Nordjylland, Aarhus / Århus i region Midtjylland, Kolding i region Sydjylland, Billund i region Syddanmark, Næstved i region Sjælland eller et helt sjette sted, så har vi alverdens muligheder for at hjælpe. Med andre ord: Hvis du eksempelvis opererer i Århus, så er du ikke afgrænset til at kigge efter callcentre i Århus.

Vores kundeservice kan varetage henvendelser på både dansk og engelsk, så vi er ej heller begrænset af kun at kunne håndtere virksomheder, der opererer indenfor Danmarks grænser.

Vælg den løsning der passer dig – til en fair call center pris

Herunder kan du blive klogere på de forskellige telefonservices, som vi tilbyder:

  • Beskedservice

Ved indgåelse af en aftale omkring beskedservice, sender vi dig en besked på enten mail eller sms når en kunde, en samarbejdspartner eller andre interessenter ringer. Læs mere om Beskedservice her.

  • Et virtuelt omstillingsbord

Ved indgåelse af en aftale omkring omstillingsservice, kan vi både omstille telefonen til én specifik eller udvalgte medarbejdere i din organisation. Vi videregiver besked på enten mail eller sms, når en kunde, en samarbejdspartner eller andre interessenter ringer.  Læs mere om Omstillingsservice her.

  • Outsourcing af kundeservice / administrative opgaver

Ved indgåelse af en aftale omkring kundeservice- og administrative opgaver, skræddersyer vi en løsning der stemmer overens med dine ønsker. Dette kan eksempelvis være opgaver såsom: Kalenderstyring, ansvar for vagttelefonen, tjekke fragt oplysninger på pakker og andre administrative opgaver. Her kan vi både varetage jeres telefonopkald, e-mail, chat og andre kommunikationskanaler. Læs mere om Outsourcing af Kundeservice her.

Live chat for virksomheder

Udover vores løsninger inden for callcenterservices og telefonpasning, tilbyder vi også live chat. Det fungerer således, at vi via vores underleverandør kan oprette og tilbyde en chat til jeres website, og som vi besvarer. Da vi har åbent døgnet rundt, har vi mulighed for at tilbyde live chat til vores kunder – ligeledes døgnet rundt.

Virtuelt kontor hos CityCallCenter

Få vores adresse til at stå på dit website og forhøj din virksomheds image og tiltrækning af attraktive kunder. Ved leje af et virtuelt kontor hos CityCallCenter, kan du anvende adressen: Hammerensgade 1, 2. 1267 København K – som blandt andet kan bidrage med positiv signalværdi.

Det kan være dyrt at leje et kontor midt i København, så hvorfor ikke nøjes med et virtuelt kontor? På den måde har du mulighed for at spare mange penge på leje af et kontor i indre by.

Vi er ret fleksible og tilbyder derfor forskellige sammensætninger at virtuelle kontorer. Det vil sige, at udover adressen, så kan det virtuelle kontor også bestå af telefonpasning og e-mail-service – selvfølgelig alt sammen til en overkommelig pris.

Bliv klogere og book dit virtuelle kontor her.

Mødelokaler hos CityCallCenter

Har du brug for et mødelokale til dit næste møde? Så lad CityCallCenter stå for det. Vi sørger for gode rammer og faciliteter til dit møde. Det eneste du skal gøre, er at møde op til aftalte tidspunkt og afvente de gæster, som du skal afholde møde med.

Vores mødelokaler har beliggenhed i hjertet af København K, i Københavns gamle finanscentrum hvor både Kastellet og Nyboder er tætte naboer. Selve bygningen er af ældre dato, men er særdeles flot og velholdt at se på. Ønsker du at afholde dit møde hos os, så vil du og dine gæster befinde jer i flotte- og eksklusive omgivelser – det er et sted, hvor du kan invitere enhver kunde hen.

Til alle møder hos CityCallCenter, er det muligt at få forplejning i form af alle slags drikkevarer, frokost, morgenmad og frisk frugt.

CityCallCenter som dit kontorhotel i København

Har du behov for at have kontor i indre by på en attraktiv beliggenhed, så glæd dig over at vi også tilbyder udlejning af lyse og lækre kontorlokaler på selv samme adresse: Hammerensgade 1, 2. 1267 København K.

Her findes en ældre men særdeles flot og velholdt bygning, der rummer intet mindre end 300 m2 fordelt på 13 kontorer. Stedet kan imponere enhver – eksempelvis finder du smuk marmor i forhallen, en forgyldt elevator og massere af stuk og messing som alt i alt udtrykker professionalisme og succes.

Bliv klogere og book dit nye kontor her.

Kontakt CityCallCenter – vi sidder altid klar til at svare på dine spørgsmål

Vi håber at denne tekst har gjort dig klogere på de muligheder vi tilbyder hos City Call Center. Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os. Vi sidder altid klar til at hjælpe – og det gælder uanset om du har spørgsmål omkring vores telefonpasning, mødelokaler, virtuelle kontorer, udlejning af et fysisk kontorer eller søger et call center job / et kundeservice job.