CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Et call center er en afdeling eller en virksomhed, der håndterer store mængder telefonopkald, enten udgående (outbound call center) eller indgående (inbound call center).

Et outbound call center har typisk aktiviteter indenfor telemarketing, analyser og fundraising.

Et inbound call center er typisk telefonservice såsom omstillingsbord og kundeservice.

Vi i CityCallCenter er et såkaldt inbound call center. Det vil sige at vi besvarer opkald for vores og viderestiller, mens vi præsenterer hvem vi har igennem. Eller vi tager imod telefonbeskeder. Vi kan også stå for en større del af kundeservicen og med adgang til interne systemer kan vi booke tider, lokalisere ordrer og lejede biler, eller vi kan tage imod bestillinger på tolke og vikarer. Mulighederne er mange, begrænsningerne er få.

Det giver vores medarbejdere en varieret arbejdsdag og vores kunder får fleksibilitet og samtidig en høj service. Har de behov for det, kan vi skalere åbningstiden så vi har åbent døgnet rundt, året rundt.

Personaleomkostninger i den vestlige verden er store. Alle har ret til ferie, sygdom med løn, mm. Derfor har en outsourcet service som telefonpasning og telefonbetjening en eksistensberettigelse, også i et land som Danmark.