CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

I disse højteknologiske tider er det let at have fokus på AI, SEO, ROI og andre smarte bogstavsforkortelser, men overraskende mange glemmer at have fokus på noget af det mest basale i virksomheden; at sørge for at telefonen bliver besvaret når nogen ringer.

Nylige undersøgelser viser at den udbredte brug af smartphones gør, at folk bliver mere og mere vandt til at benytte click-to-call online.

Vidste du at 88% af dem der laver en lokal google søgning, ringer til telefonnummeret de finder i resultatet? (skal du bruge hjælp til din online presence, herunder lokale google søgninger, kan virksomheder som Pandi Web eller webamp hjælpe dig. De er begge dygtige og nogle rare folk. :-))

Det er ikke svært at forestille sig hvad der sker, hvis virksomheden ikke besvarer opkaldet, vel? Kunden ringer da blot til den næste på listen, præcis som dengang man slog op på De Gule Sider.

Så at sørge for at telefonopkald ALTID besvares er ”good business”. Har man ikke ressourcerne inhouse, så find en ekstern samarbejdspartner, så der altid er et sikkerhedsnet og ingen opkald tabes på gulvet.