CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Job hos CityCallCenter

Vi søger løbende kundeservice-specialister til fuldtid, deltid, sabbatår, aften, nat og weekend

Søger du kundeservice job i professionelt callcenter?

Om du er nyuddannet eller erfaring, deltid eller fuldtid, sabbatår eller nattevagt – så er vi som alle andre virksomheder afhængig af vores kunder, og derfor er det vigtigt, at vi udøver en kundeservice som er i top. Som medarbejder i CityCallCenter skal du se dig selv som værende vores kunders egen telefonreceptionist. Du bliver en del af et kundeserviceteam, som har til formål at skabe nærhed, tryghed og forståelse for vores kunder i kraft af viden og interesse for hver af dem.

Samtidig forventes det, at du bibringer engagement i at gøre dit bedste for alle vores kunder, hver gang at du besvarer et opkald. Vi er netop blevet valgt til af vores kunder, fordi vi er eksperter indenfor telefonbesvarelse, og derfor stiller vi store krav og forventninger til dig, at du til enhver tid leverer vores service i verdensklasse. Vi skal hjælpe vores kunder til at stå skarpere i et marked med en stadig større og mere kompleks konkurrencesituation, hvor deres kunder stiller større og større krav. Det er vores eksistensgrundlag, at vi hjælper med at besvare deres kald og leverer en høj kundeservice med et smil og overskud i stemmen samt en stor professionalisme.

Vi tror på, at vi ved at gøre arbejdspladsen så attraktiv som muligt, sikrer at vores service bliver af højest muligt kvalitet. Vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv og vi prøver altid at behandle dem derefter. Derudover er vigtige værdier hos os personlighed og integritet. Det er vigtigt for os, at vi har en rigtig god arbejdsplads, hvor mennesker er søde, sjove og positive.

Kan du se dig selv ovenstående? Så kontakt os for en uforpligtende samtale. Vi har løbende ledige stillinger på både vores dagshold, nathold og weekendhold. Det kan også være i et sabbatår, hvor vi skræddersyer din ansættelse til en afgrænset periode.

Kontakt os gerne på job@citycallcenter.dk.

Bemærk: Har du kompetencer og erfaring indenfor salg, marketing eller softwareudvikling, er det et plus.