CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Jeg læste fornyelig bogen ”The Convenience Revolution” skrevet af den internationale kundeservice ekspert, Shep Hyken. Hvis du er interesseret i eller arbejder med kundeservice, er den anbefalelsesværdig.

Shep Hyken har i forbindelse med research til denne bog undersøgt hvad det er der gør, at nogle virksomheder leverer above-and-beyond kundeservice. For det er ikke bare at levere tilfredsstillende kundeservice. Det er det kunderne forventer. 40 % af dem vender ikke tilbage fordi de ikke er blevet imponerede, de er blot blevet tilfredse.

Hyken har derfor defineret hvad han kalder de seks ”convenience Principles” og det er så enkelt, at det kun kan være rigtigt. (i min optik i hvert fald)

De seks convenience principles kommer her:

1.      Reducér friktion (gør det så let som muligt for kunden)

2.      Selvbetjening

3.      Teknologi

4.      Abonnementsordninger

5.      Levering

6.      Adgang

Vil du høre mere om hver enkelt?

Så køb bogen eller følg min lille følgeton på LinkedIN den kommende tid eller tilmeld dig vores kundeservicemails, der udsendes 1-2 gange pr. måned, så du er sikker på ikke at gå glip af dem.