CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

OmstillingsService

Hvordan oplever dine kunder det at ringe til dit firma?

Forestil dig at:

Check De bliver mødt af den samme imødekommende receptionist
Check De føler sig husket og genkendt
Check Telefonen bliver besvaret hurtigt af en smilende og venlig stemme
Check De bliver stillet rigtigt om første gang

OmstillingsService

Med vores OmstillingsService sikrer du dig, at dine kunder mødes af den samme gode oplevelse hver gang, de ringer til din virksomhed. En venlig, imødekommende stemme sørger for at viderestille opkaldene til den afdeling eller den af dine medarbejdere, som kunden ønsker at tale med. Hvis ingen svarer på telefonen, sendes der i stedet en besked afsted med information om opkaldet. Med os ved telefonrøret sikrer du en god, rar og hurtig service for dine kunder.

Egen receptionist

Når du starter med en omstillingsservice hos os, får du samtidigt tilknyttet en fast receptionist. Denne receptionist vil have et særligt godt kendskab til din virksomhed, og h*n vil fungere som jeres kontakt i tilfælde af sygdom, ferie eller ønske om ændringer. H*n vil tage imod ca. 80% af opkaldene til jer, og på den måde, oplever vores kunders kunder en genkendelighed og en personlig håndtering. Hos os er service i højsædet, og derfor er det vigtigt for os, at vi ved, hvad vi taler om og kender til de virksomheder, som vi besvarer opkald for. Derfor prioriterer vi også møder mellem den primære receptionist og din virksomhed, så vi er opdateret og kan hjælpe jeres kunder bedst muligt.

Opkald vil som udgangspunkt blive besvaret i tidsrummet kl. 8-17 i hverdagene, men I har også mulighed for at få besvaret opkald døgnets 24 timer 365 dage om året. Desuden kan vi ud over opkald på dansk også administrere opkald på engelsk, tysk, svensk og norsk.

Professionel håndtering af beskeder

Naturligvis modtager du dine beskeder direkte og på den måde, som du ønsker. Vi kan levere beskeder til dig via sms eller e-mail. Din receptionist hos os vil være omhyggelig, så du kan være sikker på, at du modtager korrekte beskeder og lige præcis de informationer, som du behøver.

Som udgangspunkt inkluderer vores service navnet på den, som har kontaktet dig, tidspunkt, firma, telefonnummer og evt. kort besked (vedr.)

Giv dine kunder kontinuitet

Med vores OmstillingsService sparer du en masse tid og får mere energi til de arbejdsopgaver, som betyder mest for dig. Du kan koncentrere dig om dine og din virksomheds kernekompetencer og samtidigt trygt vide, at din primære receptionist besvarer virksomhedens henvendelser til UG!

Fremover vil Adam fra golf ikke længere vinde over dig, fordi du er ukoncentreret og skal svare telefonen. Din virksomhed vil være i helt trygge hænder, selv når du ikke er til stede, og du vil derfor kunne fokusere på de ting der er vigtige for dig. Vi har altid tid til ringende kunder, så med vores OmstillingsService, kan du være sikker på, at der bliver taget godt hånd om dine kunder med en smilende og venlig stemme – hver gang de ringer.

Inden for den aftalte åbningstid vil ingen kunde ringe forgæves mere. For jer vil det føles som om, I har ansat en fast receptionist – det vil bare være meget nemmere og billigere.

Du er meget velkommen til at prøve vores OmstillingsService gratis i en måned.

Så nemt er det at komme i gang:

  1. Send os informationer til oprettelse af 1 måneds gratis prøveperiode (gælder de mindre standardløsninger)
  2. Viderestil jeres hovednummer, til det telefonnummer, I får herinde
  3. Så kører det!

Siden 2008 har vi haft et firma – CityCallCenter – til at tage telefonerne og de er “rasende gode”. 

Vi bruger dem ikke for at virke som et kæmpe stort foretagende, men det er enormt rart for kunder der ringer at de altid bliver mødt af et menneske der svarer, kan stille om eller tage imod en besked. Samtidig er det enormt rart for os at vi kan vælge at have helt ro (det kan altså være skønt når man udvikler) og stadigvæk vide at der er nogen til at tage imod kunderne.
Med CityCallCenters service fungerer det helt som en traditionel omstilling og det virker 100% og det gjorde det fra dag 1. Og det er super fleksibelt. Vi kan ringe eller maile ind og fortælle at vi ikke kan “fanges” i dag eller bare i et specifikt tidsrum og det fejler aldrig. Så imponerende og super professionelt. 

Så det er en varm anbefaling herfra. CityCallCenter gør dig og dine kunder i godt humør, er super fleksible og giver ro i dagligdagen. Det går direkte på din bundlinie og din arbejdsglæde.

 

Niels Hartvig, Umbraco

Bliv ringet op