CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

Priser

EnkeltdagsService Pris
Oprettelse (engangsudgift): 383,00 kr.
EnkeltdagsService pr. dag: 173,00 kr.
Pris pr. opkald: 10,40,00 kr.

 

AdresseService Mdr. pris
Pris: 499,00 kr. 
Som tillæg til telefonpasning: 320,00 kr.
Derudover eventuelle omkostninger i forbindelse med videreforsendelse af post

 

BeskedService – Vi tager imod besked Mdr. pris
Str. A, inkluderer op til 10 kald pr. måned: (ca. 2 om ugen) 513,00 kr.
Str. A+ inkluderer op til 30 pr. måned (ca. 1-2 om dagen) 758,00 kr.
Str. B, inkluderer op til 60 kald pr. måned: (ca. 3 om dagen) 903,00kr.
Str. C, inkluderer op til 120 kald pr. måned: (ca. 6 om dagen) 1.215,00 kr.
Str. D, inkluderer op til 230 kald pr. måned: (ca. 11 om dagen) 1.835,00 kr.
Str. E, inkluderer op til 350 kald pr. måned: (ca. 17 om dagen) 2.784,00 kr.

 

OmstillingsService – Vi stiller om til dig Mdr. pris
Str. A, inkl. op til 10 kald pr. mdr: (ca. 2 om ugen) 621,00 kr.
Str. A+ inkl. op til 30 pr. mdr (ca. 1-2 om dagen) 866,00 kr.
Str. B, inkl. op til 60 kald pr. mdr: (ca. 3 om dagen) 1.070,00 kr.
Str. C, inkl. op til 120 kald pr. mdr: (ca. 6 om dagen) 1.498,00 kr.
Str. D, inkl. op til 230 kald pr. mdr: (ca. 11 om dagen) 2.312,00 kr.
Str. E, inkl. op til 350 kald pr. mdr: (ca. 17 om dagen) 2.974,00 kr.


OverflowService
Priser varierer efter opkaldsmængde og ønsker til opkaldshåndtering, så kontakt os for en dialog og en specifik pris.

Udover den månedlige pris, er der følgende omkostninger at tage højde for:

Samtaleafgift ved OmstillingsService (tlf.regning for viderestillingen fra os til dig)
Telefonabonnement, 288 kr. / kvartal

Og endelig etableringsomkostningerne:
Oprettelse af telefonlinje (380 kr.)
En måneds depositum (refundereres naturligvis efter endt samarbejde)

Kan du ikke helt finde hoved og hale i dem alligevel, er du mere end velkommen til at give os et kald på tlf. 
80 20 20 29 eller chatte med os online.

EXCELLENT SERVICE AND WELL-RUN BUSINESS

I can highly recommend CityCallCenter as a call center of top quality. It is run in a very professional manner, with great time and effort being put into staff training. They also go to great lengths in encouraging a positive work environment, all of which creates a consistently high level of service.

David Hoskin, Cylindr