Værd at vide om CityCallCenter

Telefonpasning og kontorhotel

Vi er beliggende i København K med telefonpasning som kernekompetence, og hvor telefonen er vores vigtigste arbejdsredskab. Vi sparer virksomheder tid og penge ved at samle mange små og mellemstore virksomheders behov for telefonbesvarelse og kundeservice, ét sted. På vores attraktive adresse i København K tilbyder vi også adresseservice og møde- og kontorlokaler.

Dekorativt billede
callcenter baggrund

Hvad laver vi?

CityCallCenter er først og fremmest et døgnåbent callcenter i København. Vores speciale er inbound telefoni, dvs. at vi svarer indgående telefonopkald og behandler dem efter aftale. Vores fornemmeste opgave er, at yde kunden i telefonen en god service, hvad enten det er ved at videregive beskeder, viderestille opkald, eller yde tungere kundeservice.

Telefonpasning

Der er i dag flere og flere virksomheder, der ikke har ressourcer til at håndtere alle indgående opkald fra kunder. Det er der CityCallCenter træder til og tilbyder telefonpasning. Dette er en nem og god måde at håndtere henvendelser på i virksomheder, hvor de primære ressourcer er mere værdifuldt lagt på andre kerneområder.

Ligesom telefonopkald kan det være svært at nå alle sine skriftlige henvendelser. Her tilbyder CityCallCenter også sin service og kan assistere med håndtering af alle henvendelser efter forudgående aftale, eksempelvis e-mail, live chat, kalenderbooking mv.

Telefonpasning med BeskedService

Virtuelt kontor og adresseservice

Flere af vores kunder har brug for en adresse i det indre København. CityCallCenter tilbyder, med vores beliggenhed i den mest eksklusive del København K kun 5 minutters gang fra Kongens Have, Den lille Havfrue og Trianglen, en attraktiv mulighed for din virksomhed.

Læs mere om vores løsninger for firma postboks og adresseservice.

Virtuelt kontor i København

Mødelokaler

Vi har 2 mødelokaler der kan bookes på timebasis af såvel eksisterende kunder som alle andre. Vi sørger for rammerne, forplejning og personale omkring jer, så I kun skal koncentrere jer om én ting; nemlig jeres møde.

Når du lejer et mødelokale hos os, kan du vælge mellem to forskellige mødelokaler, hhv. Paris eller Miami. De er i forskellige størrelser, så du kan vælge det lokale, der bedst egner sig til dit møde. Paris er beregnet til seks personer, mens Miami er sat til fire personer.

Mødelokaler i København K

Kontorhotel

Vores kontorhotel har til huse i en flot ældre bygning mellem Nyboder og Kastellet, hvor Store Kongensgade, Hammerensgade og Jens Kofoeds Gade mødes. Vi har 300 m2 fordelt på 13 kontorer. Stedet er særdeles velholdt, og holdt i en passende stil, som altid imponerer besøgende.

Indenfor finder du marmor i forhallen, forgyldt elevator, stuk og messing. Adressen, bygningen og kontorlokalerne vil give et særdeles godt og professionelt indtryk af din virksomhed.

Lobbyen til vores kontorlokaler i København