Har I fravær i receptionen?
Vi tilbyder vikarservice i jeres reception fysisk eller virtuelt
Vikarbureau
Hvis du en gang imellem har brug for et par ekstra hænder til mindre opgaver, skal bruge en receptionist under sygdom eller ferie, eller mangler en til at passe telefonerne på dit kontor, men ikke ønsker at ansætte en ny medarbejder permanent, så har CityCallCenter løsningen.
Med vores vikarbureau får du adgang til vikarer med en bred vifte af kompetencer, som du kan benytte dig af, alt efter din virksomheds behov. Vi yder altid den samme gode, smilende service – lige meget, om du bruger vores vikarservice én gang eller mange gange.
Hjælp til mange ting
Vores vikarer er primært trænet som receptionister, men vi kan hjælpe med mange forskellige praktiske eller kundeservicerelaterede opgaver. Vi kan fx hjælpe dig med simple ting som kopiering, men også korrekturlæsning og booking af hotel, fly, rejseforsikring m.m. Derudover kan vi hjælpe med pakning af post til fx Direct Mail-kampagner, besvare mails, online chat-henvendelser m.m.
Ved at kaste nogle af alle dine mange bolde over til os, får du mere tid til alt det der driver din virksomhed fremad.
Smilende vikarer
Vores vikarer er alle uddannede internt i CityCallCenter. Vi sørger for, at du og din virksomhed samt dens interessenter bliver mødt af en smilende og imødekommende person, som forstår at formulere sig i et ordentligt sprog, kan håndtere opkald professionelt og i det hele taget slet ikke er bange for at tage fat. Vores vikarer har forskellige kompetencer, så kontakt os, så finder vi den helt rigtige vikar til dig.
Praktisk information
Vi bestræber os på at kunne rykke ud med få dages varsel, og har en fast timepris på kr. 299,- + moms. Dog kan prisen variere i situationer, hvor der er brug for særlige færdigheder eller tidsrum, som ligger ud over vores standardservices.
Vi bestræber os på, at du oplever kontinuitet i samarbejdet med os og vores vikarbureau, hvilket betyder, at du så vidt muligt vil møde de samme personer hver gang, du har brug for os.
Vores vikarer står klar til at hjælpe dig allerede nu. Du kan høre mere om vores vikarbureau ved at kontakte hos her.
Vi kan hjælpe dig med:
Besvare online chat henvendelser
Kopiering
Concierge service såsom restaurant bookinger
Taxi, fragt, flybilletter, hotelbookinger
Almindelige PA opgaver såsom rejseforsikringer og billeje
Opdatere website
Korrekturlæsning
Pakning og udsendelse af direct mail kampagner eller kundebreve
Besvarelse af e-mails
Ordrehåndtering
Vikarer
Medmindre din opgave kræver særlige færdigheder, vil prisen altid være 299,- kr. / time.
Kontakt os på telefon 80 20 20 29 for at få en snak om dit behov.