CityCallCenter
Hammerensgade 1, 2 sal København K, 1267
Phone: 8020 2029
Vi tilbyder telefonpasning 24/7 hele året rundt!
Følg os her:

 

Alle virksomheder bør – efter vores mening – have en telefonpolitik. Altså en guide for hvordan virksomheden ønsker at telefonbetjeningen skal foregå.

Her er nogle af de ting du bør overveje:

  • – Hvad siger I når I svarer telefonen? (I skulle gerne sige det samme, f.eks. “Velkommen til <firmanavn>, du taler med <fornavn>”)
  • – Er der klare retningslinjer for hvem der har hvilke ansvarsområder, så man stiller til den korrekte kollega første gang?
  • – Hvordan stiller I videre til kollegaerne? Er det blind transfers (dvs. at kunden risikerer at blive mødt af en optagettone eller automatisk telefonsvarer) eller præsenterer du selv lige opkaldet for kollega, inden du stiller igennem? Og hvis ikke kollega svarer, tilbyder du så et alternativ som en anden kollega eller at lægge en besked?
  • – Hvordan formulerer I jer?

Hvis du ønsker inspiration, er du velkommen til at tage et kig på vores interne telefonpolitik i CityCallCenter. Den ligger som pdf her. Du er velkommen til at lade dig inspirere på livet løs, men vær sød at give os credits hvis du kopierer den.