af Administrator | apr 6, 2020 | call center, Cases, Eksternt omstillingsbord, Et indblik i call center verdenen, Telefonpasning
UdfordringenWebshop havde en udfordring; de kunne ikke følge med deres egen succes. Webshoppen var vokset støt på de første 3 år og senest var nyt og lækkert lagerhotel sat op, med præcis og effektiv plukning, pakning og forsendelse af varer. Der var langt færre...
af Administrator | mar 5, 2020 | Telefonpasning
I disse højteknologiske tider er det let at have fokus på AI, SEO, ROI og andre smarte bogstavsforkortelser, men overraskende mange glemmer at have fokus på noget af det mest basale i virksomheden; at sørge for at telefonen bliver besvaret når nogen ringer. Nylige...
af Administrator | feb 4, 2020 | call center, Cases, Eksternt omstillingsbord, Et indblik i call center verdenen, Telefonpasning
CASE: Et mellemstort advokatkontor i provinsen ville gerne spare de dyre lønomkostninger til deres to receptionister, samt den uro det gav hver gang de var ramt af sygdom, ferie, kurser etc. De tog derfor kontakt til et call center og fik i løbet af 2 timer et komplet...